Klanttevredenheid in 2022: Via Lusanne krijgt een 9,1.

Als re-integratiebedrijf dat werkfit trajecten voor HSP's verzorgt voor het UWV zijn we verplicht de tevredenheid van onze klanten te laten meten. Als je bij Via Lusanne een werkfit traject hebt gedaan, word je na afloop benaderd door Lusanne met het verzoek om mee te werken aan het onderzoek. Dat wordt uitgevoerd door Veldwerk Optimaal. Je kunt een online vragenlijst invullen en zo laten weten wat je van onze dienstverlening vond en hoe je de begeleiding hebt ervaren.

Gemiddeld een 9,1


Over het jaar 2022 is dit onderzoek voor het eerst gedaan voor Via Lusanne. De resultaten zijn heel positief. In deze blog deel ik wat klanten zoal hebben aangegeven. Hopelijk helpt het je om een keuze te maken voor een bureau.  

Veldwerk Optimaal maakt gebruik van de vragenlijst die door het UWV wordt voorgeschreven. Elk bureau stelt dus dezelfde vragen. Er zijn vooral meerkeuzevragen en daarnaast is er ruimte voor respondenten om eigen tekst in te vullen.

Klanten waren vooral tevreden over deze aspecten


Best beoordeelde aspecten

[% tevreden + zeer tevreden]

 Snelheid van kennismaken (100%)
 Eerste gesprek met de coach (100%)
 Bereikbaarheid coach (100%)
 Snelheid van reageren door coach (100%)
 De plaats waar de gesprekken waren (100%)
 Nakomen van afspraken (100%)
 Aandacht voor uw rechten (100%)
 Aandacht voor uw plichten (100%)
 Duidelijk geïnformeerd door coach (100%)
 Rekening houden met uw wensen (90%)
 Begeleiding naar de volgende stap (90%)
 Omgaan met uw situatie (90%)
 Respectvolle manier van begeleiding (90%)
 Aandacht voor wat u belangrijk vindt als het gaat om werk (90%)

Minst goed beoordeelde aspecten (relatief gezien)

[% tevreden + zeer tevreden]
 Er zijn geen aspecten die minder goed worden beoordeeld


Toelichting die mensen gaven 


Op de vraag welk rapportcijfer men zou geven, kwamen de onderstaande antwoorden: vele malen een 10, een paar 9-s, een 8 en ook een 5.

Klanttevredenheid Via Lusanne 2022png

Welke verwachtingen hadden cliënten van de dienstverlening? En in hoeverre sloot de dienstverlening aan op hun verwachtingen? Was die beter of slechter dan verwacht of naar verwachting? Hierbij de antwoorden.

Tevreden klanten Via Lusannepng

Zoals je ziet valt soms ook iets tegen. Dat ligt niet per se aan de coach of het bureau, het kan ook zijn dat iemand gewoon meer tijd nodig heeft om te herstellen of om echt bij diepere verlangens in werk te komen.

Het blijft in alle opzichten mensenwerk: wij coaches zijn maar gewoon mensen en jij als klant ook. Wij houden zoveel mogelijk rekening met jouw tempo en behoeftes, jij zet je zo goed mogelijk in. Samen kunnen we mooie resultaten behalen als het gaat om groeien als mens en werk doen dat bij je past.

Tenslotte werden aan het einde deze aanvullende opmerkingen gegeven:

Tevrdenheid klanten Via Lusannepng

Al met al een mooi resultaat waar we heel trots op zijn. We doen ons best om je te bieden wat jij als klant nodig hebt en de aan het begin van het traject gestelde doelen te halen. Wil je meer weten over hoe een traject eruit ziet, lees dan dit artikel.

Ben je hooggevoelig en zoek je een bureau dat dat begrijpt? Ben je op zoek naar een coach die jou kan begeleiden naar leren omgaan met je hooggevoeligheid en werk dat past bij je kwaliteiten en drijfveren? Je kunt vrijblijvend kennismaken met een van de HSP coaches van Via Lusanne. Kijk hier voor meer informatie.