In opdracht van het UWV wordt na afloop van elk traject de klanttevredenheid in kaart gebracht door een extern bureau. Via Lusanne maakt gebruik van Bureau VeldwerkOptimaal.
Als je bij ons een traject hebt gedaan krijg je na afloop van Lusanne een mail om je te attenderen op het feit dat je zult worden benaderd door Jan van den Einde van VeldwerkOptimaal. Dit gebeurt in principe via de mail. Wij vinden het heel fijn als je aan dit onderzoek wilt meewerken.
Hier vind je de vragenlijst van het klanttevredenheidsonderzoek. Deze is door het UWV opgesteld, dus elk bureau stelt dezelfde vragen.
Het kan tijdrovend zijn om alle vragen te beantwoorden, toch hopen we dat je deze tijd wilt nemen. Alvast bedankt!
Over het jaar 2022 was de gemiddelde tevredenheid van onze klanten heel hoog: we scoorden een 9,1. We hopen natuurlijk dat het zo blijft!
Al met al een mooi resultaat waar we heel trots op zijn. We doen ons best om je te bieden wat jij als klant nodig hebt en de aan het begin van het traject gestelde doelen te halen.
Ben je hooggevoelig en zoek je een bureau dat dat begrijpt? Ben je op zoek naar een coach die jou kan begeleiden naar leren omgaan met je hooggevoeligheid en werk dat past bij je kwaliteiten en drijfveren? Je kunt vrijblijvend kennismaken met een van de HSP coaches van Via Lusanne. We hebben in de meeste regio's van Nederland een coach, ook werken sommige coaches op locatie. Kijk hier voor een overzicht van de coaches.